وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

10روز 10دلار .. کیف پول + ماینر در وبسایت یا نرم افزار stormgain

برای معرفی این وب سایت یا نرم افزارش باید بگم  که هم کیف پول داره و هم ماینر و هم میشه کسب درامد کرد از قسمت ماینینگ بدون یک ریال سرمایه گذاری و هم سود سپرده گذاری8درصدی سالانه داره  بر روی usdtو یا دیگر رمز ارزهای داخل wallet یا کیف پولتون...... برای شروع فعالیت روی گزینه های زیر عمل کنید.....


1... .....برای شروع اول وارد سایت https://app.stormgain.com/شویدبعد با زدن (گزینه های سه خطی بالای سمت راست برای موبایل) و زدن بروی گزینه sign in و بعد روی create an account بزنید و  ثبت نام رو کامل کنید(برای ثبت نام یه ادرس جیمیل+یک پسوورد 8رقمی شامل عدد+حروف انگلیسی کوچک+حروف انگلیسی بزرگ باید باشدویک شماره موبایل خودتون+ 98+ برای دریافت پیامک که کد تاییدیه رو میفرسه ) البته اگر این روش کار نکرد  روش دوم یعنی  sign in stormgain with google هم هست که بایدمرورگر یا نرم افزار رو حتما ببندید وازفیلتر شکن هم در پی سی هم در موبایل استفاده کنید و بعد از وصل شدن وی پی ان دوباره از اول وارد سایت بشید و (با زدن گزینه های سه خطی بالای سمت راست برای موبایل) و زدن بروی گزینه sign in و دوباره sign in یا create an account گزینه مربوطه در موبایل اخر صفحه ودر کامپیوتر سمت راست بالا ظاهر خواهند شد و اینک باید مرورگرتون یا نرم افزار به جیمیلتون (اکانت گوگل)متصل باشه......در این تصویر میتونین ببین که چطور ورود با گوگل اکانت امکان پذیر شده..... 

2.......وقتی اکانت درست شد بعدش برای شروع ماینینگ در پی سی ازبین گزینه های بالایی روی miner و بعد ایکون سبز رنگ بیت کوین و بعد حل پازل (کشیدن پازل در جای خالی) و در موبایل ایکون استورم گین اخروسط صفحه و بعد بین 4 گزینه روی  miner و بعد ایکون سبز رنگ بیت کوین و حل پازل کپچا  و نصف کار  به اتمام رسیده....هر 4ساعت یک بار تکرار کنید  تا به رسیدن حداقل امکان برداشت  که 10دلاره برسید ..البته در 4 روز اول فعال کردن اکانت به ازای هر 2دلار ماین شده 1دلار پاداش  به شما تعلق میگیره پس حتما در روزهای اول از این امکان به خوبی استفاده کنید و اوایل افتتحاح حساب مرتب هر چهارساعت یک بار ماینینگ رو فعال کنید تا قبل از 10 روز به ده دلار برسید بعد از این زمان امکان رسیدن به حداقل برداشت بستگی به میزان فعالیت یا قیمت بیت کوین بستگی داره که روی بیت کوین ماین شده شما هم تاثیر میذاره...   برای برداشت هم روی گزینه withdraw  درصفحه ماینینگ(گزینه withdraw وقتی ماینینگ به حداقل میرسه سفید رنگ میشه و حتما ماینینگ باید غیر فعال باشه) و شما با زدن این بلافاصله 10 دلار پاداش ترید رو در کیف پول خود نرم افزار میبینید...)و با اون بدون حتی یک ریال ضرر به ترید کردن در بازار رمز ارز ها بپردازین ....اگر ضرر کردین که 10 دلار به اتمام میرسه و دوباره از اول باید ماینینگ کنید (البته بلافاصله هم بعد از اخرین برداشت 10تترپاداشی هم میتونین ماینینگ رو شروع کنین) و اگر هم سود کنین که اونو میتونین به کیف پول های دیگتون انتقال یا اونو تبدیل به رمز ارز دیگ کنید.......پس شما در اصل نه ضرری کردین نه سرمایه گذاری انجام دادین........

گزینه هایی به غیر از ماینینگ هم هست برای ترید کردن واون deposit سرمایه گذاری ه که اگر باهاش ترید کنید سود و زیانش به خودتون مربوط میشه و  اینک من خودم بعد ازکسب چندین بار پاداش ماین شده(10دلار تتر) و کمی یادگیری در کار  از این گزینه استفاده کردم...

گزینه دیگر هم دمو اکانت هست که اگر فعال کنید شما میتونین با 150هزار دلار تتر به ترید کردن در نرم افزار یا وبسایت بپردازین فقط هیچ سود و ضرری متوجه حساب شما نمیشه و فقط جنبه یادگیری داره وبا غیر فعال کردن این گزینه اکانتتون به حالت قبل برمیگرده.....

این صفحه ماینینگ بعد از 3روزفعالیت که به 3دلار رسیده....................

 کیف پول استورم گین بعد از برداشت 10دلار پاداشی  برای ترید کردن

در ویدیوی زیر طریقه  برداشت تتر پاداشی  به کیف پول استورم  گین  و همچنین باز کردن ترید  اموزش داده شده...

اگر به مشکلی برخوردید به روش های ارتباطی زیر اونو مطرح کنید تا در صورت امکان پاسخ میدم........

       

                                                                                                             

           

نظرات 18 + ارسال نظر
Jhh دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 20:00 https://coin-birds.com/?en=Hassan677

https://coin-birds.com/?en=Hassan677

لینک سایت bird

با این سایت میتوانید پرنده بخرید و پرنده ها هر ساعت تخم می گذارند تخم هارو جم کنیدو بفروشید تا به مقدار معین برسه تا برداشت کنید


وقتی وارد سایت میشید مقداری سکه به شما میده تا پرنده بخرید.

Gralet دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 19:58

https://coin-birds.com/?en=Hassan677

لینک سایت bird

با این سایت میتوانید پرنده بخرید و پرنده ها هر ساعت تخم می گذارند تخم هارو جم کنیدو بفروشید تا به مقدار معین برسه تا برداشت کنید


وقتی وارد سایت میشید مقداری سکه به شما میده تا پرنده بخرید.

الهه پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 08:17

سلام
۲۲دلار توی توتال بالانسم داشتم امروز دیدم نیست و صفر شده.
کسی می دونه مشکل کجاست یا اصن کجا پریده؟

امیر چهارشنبه 30 تیر 1400 ساعت 07:23

سلام دوستان با وارد کردن کد معرف من هم سه دلار از سایت دریافت کنید و هم به من کمک کنید.
https://app.stormgain.com/friend/BNS63035893

Eli سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 20:19

سلام من برای ترید تو استورم گین به ی مشکل برخوردم.. مثلا سیگنال و زمان ورود رو میدونم ولی وقتی میخوام وارد بشم با ارور دیپوزیت روبرو میشم.. چیکار کنم این ارور رو برطرف کنم؟

اکبر صادقی شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 20:36

سلام
من وارد شدم ماین کردم بعداز چند بار ترید.مطمئنا از ترید خارج شدم بیشتر از ده دلاری رو غیر فعال کرده نمیتونم ترید بزنم.
لطفاً راهنمایی کنید

سلطان سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 03:22

سلام عزیزان با فیلتر شکن شماره هاتو رو وارد کنید اون موقع ‌پیامک میاد

Arya یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:04

سلام ببخشید من برای دعوت از دوستان کد رو که کپی می‌کنم نمی‌دونم باید چیکارش کنم واسه دوستام هم فرستادم از طریطق وارد سایت شدند ولی چیزی برام نیامد جایی هست که باید دوستم کد رو وارد کنه؟؟؟

Ali جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:38

سلام با این لینک ثبت نام کنید لطفا
https://app.stormgain.com/friend/BNS42452683

علی جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:30

سلام خسته نباشید
من تو صرافی ایمیلمو دادم تایید کرده استخراجم میکنم ولی وقتی میخام ترید کنم میگه شماره تلفن بده شمارمو ک میزنم میگه کد برات پیامک میشه ولی پیام نمیاد چندبارم امتحان کردم با شماره های دیگ ولی باز پیامک نمیاد
ممنون میشم کمک کنید

علی جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 18:01

از لینک زیر برای ثبت نام استفاده کنید ۳ دلار بهتون میده
https://app.stormgain.com/friend/BNS32578433

علی چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 09:20

موجودی به 21 دلار در wallet رسیده ، حداقل موجودی برای برداشت چقدر باید باشد.پیغام زیر را میدهد
The amount specified exceeds the sum available for withdrawal ....

علی شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 19:53 https://app.stormgain.com/

سلام، مقدار ماین بیشتر از ۱۰ دلار شده ولی هنوز سفید نشده و امکان برداشت نیست.

میثم جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 10:53

سلام من هر کاری میکنم پیامک ورود به سایت ب ام نمیاد دیگه خسته شدم یه مبلغ زیادی هم بیت کویین واریز کردم به کیف پول استروم گاینم ولی بعد از واریز بیت کدیین هر چی میزنم برام پیامک ارسال نمیشه لطفا کمکم کنید

behzad چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 16:15

حداکثر تا 3روز به کیف پول walletخود نرم افزار ریخته میشه
این پول نه قابل برداشت نه قابل مبادله است فقط باید باهاش ترید tradeکرد و هر چیزی داخل ترید به دست اوردید قابل برداشت یا مبادله exchangeبا دیگر ارزهاست....گزینه ترید داخلfutureزیر نرم افزاروبعد btcusdtبزنید توی ترید خیلی سریعتر از خود ماینینگ شما میتونید دلار به دست بیارید چون اگه بیت کوین بالا بره و شما گزینه buyزده باشید به پول شما هم اضاف میشه اکه بیت کوین به مثبت کشیده شد وعدد ترید سبز شد شما تو بالاترین سود باید close رو بزنید تا سودتون به کیف پول بره حداقل برداشتی تو ترید کردن 56usdtهست.....

علی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 08:58

به ۱۰ دلار رسید میشه برداشت کرد به کیف پول بلاک چین ؟ لطفا جواب بدین

محمد سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 15:47

سلام از سایت stormgaim ده دلار شده و withdraw زدم ازحسابم کم شده ولی به TOTAL BALANCE نرفت چه مدت طول میکشه که برود ممنون

محمد رییس پور سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 12:10 https://app.stormgain.com

سلام
برای برداشت مشکلی دارم که روی قسمت withdraw کلیک میکنم فعال نمیشه البته برای من اون قسمت سبز هست به ۲۳ دلار رسید چیکار کنم تا این قسمت فعال بشه و برداشت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد