وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

کسب درآمد از سایت coin-birds.com اثبات شده

سایت coin-birds.com سیستم کسب درامد به دلار پی پال و وب مانی - پرفکت مانی و پاییر و بیت کوین(برای نحوه ساختن کیف پول های اشاره شده به صورت رایگان غیر از پی  پال  به روشهای ارتباطی زیر مراجعه کنید)شروع پرداختی به دلار 0.04سنت  و 0.006 به بیت کوین هس.,این سایت در سال 2013 را ه اندازی  شده و یکی از مزیت هایی این سایت اینکه با کشور ایران مشکلی نداره و پرداختی هاش  سریعه کمتر از 1 دقیقه..  در عکس زیر میتونید ببینید  اثبات پرداختی های سایت رو  از پنل کاربری خودم به کیف پول پاییرم ........

در این سایت هر پرنده قیمت و محصول خود را دارد، هر پرنده بعدی درآمد بیشتری نسبت به نوع قبلی خواهد داشت.پرندگانی با قیمت کمتربه لطف تخم گذاری راه رو برای خرید پرندگان گرانتر باز میکنند.......

اونطور که من از نحوه سرمایه گذاری در این سایت فهمیدم اگر 37 دلار( نحوه شارژ کیف پول دلاری) معادل 900 هزار تومن داخل سایت بگذارید و پرنده اخربه نام king bird رو بخرید روزی 20سنت سایت پرداختی داره  بعد از 1 ماه اگه اینو برداشت نکنین و باز هم گزینه( swap بزنین) 40  سنت  با خرید پرنده دومی king bird  و همینطور اگر برداشت نزنین بخاطر 2پرنده شدن کمتر از 1ماه به 60 سنت واینطوری  سیر صعودی درامد خواهید داشت .یک پرنده اخری هم بعد از خرید پرنده king bird به لیست پرنده ها اضافه میشه که اسم اون super bird هست که اگه اونو بخرین قیمتش 74 دلاره هست  اگه تا اخر این مقاله بخونین متوجه میشین که این پرنده100% تخم گذاریشو میتونین برداشت کنین  به کیف پول های دیگتون یعنی یکی از این پرنده  روزی 60سنت

نحوه ثبت نام در سایت coin-birds.com

ابتدا بر روی بنر زیر کلیک میکنید. Profit every 10 minutes! 

و 300 سیلور کوین هدیه بگیرید.

سپس در صفحه اول وبسایت بر روی دکمه registration کلیک کنید. سپس اطلاعات زیر را پر کنید.

 

Username نام کاربر

Email ایمیل

Password رمز

Password repeat تکرار رمز

Account currency حساب ارزی      usd دلار رو انتخاب کنید

Country of residence  کشور مقیم    ایران رو انتخاب کنید

در نهایت تیک قوانین را بزنین و دکمه Sign up کلیک کنید.

تبریک میگم ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.از این به بعد روی گزینهsign in وenterبزنید.


 برای خرید پرندگان ابتدا باید به بخش add funds بروید وبه دلار یا بیت کوین سیلور بخرید و سپس به بخش buy birds بروید و پرنده بخرید سپس بصورت خودکار شما تخم مرغ بدست می آورید. در بخش Eggs wearhouse تعداد تخم مرغ ها قابل مشاهده می باشد. سپس با جمع آوری تخم مرغ ها میتوانید آن ها را در بخش selling Eggs بفروشید و در بخش Withdraw پول خود را برداشت کنید. قیمت  هر پرنده از 150 سیلور شروع میشود.واخرین پرنده 375هزار سیلور قیمت داره .

برداشت ی های این سایت به صورت زیر هست:طبق عکس زیر یعنی داخل هر کدوم از این روش ها برداشت حساب داشته باشین میتونین به راحتی برداشت کنید.

mastercard, MTS, Tele2, Yandex Money, Payeer, visa circuit, Cryptocurrency Wallet, PerfectMoney, Paypal.bitcoin 

بخش های مختلف سایت coin-birds.com

add funds پر کردن مجدد حساب    برای خرید پرنده بیشتر و کسب درامد بالاتر

Withdraw funds برداشت سرمایه          برداشت سرمایه از 0.04 سنت و 0.006بیت کوین

Buy birds خرید پرندگان                     خرید پرنده با موجودی تون Replenish account

Eggs warehouse خانه تخم مرغ ها           تعداد تخم گذاشته شده توسط هر پرنده  

Eggs selling فروش تخم مرغ ها        30درصد برای برداشت 70 درصد برای سرمایه گذاری مجدد

Daily bonus پاداش روزانه            هر 12 ساعت از 10 تا 100 سیلور کوین 

Swap silver تعویض نقره       نقره برداشتی به نقره سرمایه گذاری برای خرید پرنده بیشتر+200نقره به ازای هر 1000تانقره

My referrals زیرمجموعه من        با  لینک شخصی خودتون وسرمایه گذاری انها نقره کسب کنید

Calculate profit ماشین حساب           حساب سود به تعداد پرندگان شما به نقره در هر روز

خرید از دیجی کالا

سوالات متداول

چطوری بازی را شروع کنم؟پس از ثبت نام در این پروژه ، به بخش «buy birds»، جایی که پرنده میتونید بخریدبروید . پرنده رو نسبت به سرمایه تون خریداری کنید. سپس تخم مرغ ها را جمع کنید(Eggs warehouse)، وآنها را (Eggs selling) بفروشید و سکه های نقره بگیرید.ودر بخش( Withdraw funds)  ادرس کیف پول بدهید ......

اگرسرمایه گذاری نکنم چطور میتونم  درامد از سایت داشته باشم؟بله، شما میتوانید با جایزه روزمره(daily bonus) به شما امکان می دهد هر 12ساعت یک بارمقداری سکه نقره برای خرید پرندگان جمع کنید.

چگونه سرمایه گذاری کنم؟شما می توانید حساب خود را در بخش «add funds» به هر روش دلار پی پال یا بیت کوین شارژ کنید.

چگونه برداشت کنم؟شما می توانید آنچه را بدست آورده اید در بخش «Withdraw funds» برداشت کنید.

من خودم حدود 0.001 بیت کوین داخل سایت سرمایه گذاری کردم(نحوه شارژ کیف پول بیت کوین) و پرنده اخری خریدم که روزی 5هزار سیلور کوین میده که 30 درصدش برای برداشته و70درصدش برای خرید پرنده جدید هست..... این عکس از پنل کاربری خودم هست...............

اگر دوست دارید در این سایت سرمایه گذاری کنید ولی نمیدونید از کجا شروع کنید برای راهنمایی بیشتر به راههایی ارتباطی زیر پیام و تماس و ایمیل بفرستید من در تمام مراحل ساخت کیف پول برای حداقل برداشتی و ساخت اکانت داخل کوین بیردز و توضیح روی تمام بخش های سایت و فروش  مقدار دلار یا ارز کسب شده داخل سایت و تبدیل به ریال اماده راهنمایی هستم ....

 اگر سوالی در مورد این پست دارید به روش های زیر میتونین مطرح کنین........

                                                                


نظرات 26 + ارسال نظر
علی دوشنبه 20 آذر 1402 ساعت 22:07

سلام منم اکانت کوین بیردز دارم ولی همش الکیه روزی 3000000هم تخم میده ولی کلش الکیه....اگه می خوای درآمد واقعی دلاری داشته باشی به کانال من سر بزنید منم آموزشش رو اونجا گذاشتم...برداشت هم داشتم...با این روش می تونید روزی 5 درصد سود داشته باشید....خیلی راحته...با عکس کامل توضیح دادم
t.me/daramaddollaryyy

احسان پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 21:44

سلام
من رمزم رو فراموش کردم
هرکاری هم میکنم برام رمز جدید رو از طریق جی میل نمیفرسته

رویا جمعه 14 مهر 1402 ساعت 20:09

سلام چه جوری میتوانم وارد بازی بشم ایا رایگان میشه بازی کرد

Ali چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 13:24

سلام ...من اکانت کوین بیرد دارم که رو زاده ۸۰ دلار میده یعنی ماهی ۲۴۰۰ دلار که حساب من فقط ۴۱ دونه کینگ داره
کسی خواست بی آی دی تلگرام من پیام بده
@Aliyk1121

شمیم شنبه 10 دی 1401 ساعت 14:11

لینک سایت اصلی https://coin-birds.com/?en=mortezabah

علی شنبه 5 آذر 1401 ساعت 21:57

سلام دوستان

من اکانت کوین بیرد دارم و میخام بفروشم کلا اکانتو
۱۵تا پرنده سیلور
۷تا قرمز
۲ king
و.....


کسی خواست ای دی تلکرام پیام بده
@Ali12340098653

علی جمعه 4 آذر 1401 ساعت 00:48

سلام دوستان

من اکانت کوین بیرد دارم و میخام بفروشم کلا اکانتو
۹تا پرنده سیلور
۵تا قرمز
۲ king
و.....


کسی خواست ای دی تلکرام پیام بده
@Ali12340098653

سهیل دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 11:15

سلام دوستان ایت سایت coin birds کلاهبرداریه مثل شرکت های هرمی میمونه هر چی گلد هم داشته باشی تا زیر مجموعه فعالی که خرید انجام نداده باشه نداشته باشی نمیتونی پولی برداشت کنی اگه هم خودت حسابتو شارژ کنی تا 40 درصدش قابل برداشته بقیش تا وقتی زیر مجموعه هات شارژ حساب و خریدی نداشته باشن پولت قفل میممونه

بهمن پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 14:53

سلام
دوستان برای ساخت اکانت coin birds از سایت اصلی روی لینک زیر کلیک کنید و تعدادی مرغ مجانی هم بگیرید.
https://coin-birds.com/?en=hasanrohan

smaoui چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 14:50 https://fousrire.fr/?c=10

CashEmpire is a new Bitcoin Cash Game offer 25% referral commission https://fousrire.fr/?c=10

ساسان سه‌شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 15:02

من برای این بازی اکانت دارم روزی تا ۱۰ دلار میده ولی نمیتونم برداشت کنم چون کریستال ندارم این بازی بدون زیرمجموعه یک سنت هم نمیده . دوستان به هیچ عنوان به این سایت پول واریز نکنید این سایت فقط ۴۰ درصد پول شما رو برمیگردونه

مهرداد یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 17:44

سلام کسی راهی داره که سکه هایی که گرفتیم رو به کریستال تبدیل کنیم تا کریستال نباشه قابل برداشت نیست الان من اکانتمچند میلیون داره ولی چون کریستال ندارم قابل برداشت نیست

مهرداد یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 17:42

سلام دوستان لطفا این لینک را استفاده کنید
https://coin-birds.com/?en=mehrdad256

عرفان صالحی سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:54 http://0site.ga

سلام.
من اکانتی دارم که ماهانه 250 دلار می دهد.
به مزایده می گذارم.
هر کسی می خواهد به ایمیل admin@1sit.ga یا به شماره 50002010096201 مبلغ پیشنهادیتان را بفرستید.
شروع قیمت از 20 میلیون تومان

afshin چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:33

سلام دوستان

من اکانت کوین بیرد دارم و میخام بفروشم کلا اکانتو

برداشت روزانه 60 سنت با مدرک اثبات برداشت

کسی خواست ای دی تلکرام پیام بده

@rojhalatm

کامران پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 22:02

لطفا با لینک من وارد بشید تا بونوس بگیرید.

https://coin-birds.com/?en=arshe77777

مبینا سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 00:52 http://surf.be/ext1802533

سایت سرف بی معتبرع حداقل برداشت 3 سنت بدون سرمایه گزاری یرای گوشی با مرورگریاندکس تبلیغ ببینید http://surf.be/ext/1802533

عبدالرحیم یکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت 11:40

در صورت واریزی به این سایت فقط 60 درصدش رو میتونین برداشت کنین. یعنی اگر 100 دلار براش واریز کنین فقط میتونین 60دلار مستقیم ازش برداشت داشته باشین . و برای برداشت مابقی پول حتما باید زیر مجموعه فعال داشته باشین تا به ازای واریز وجه اونها شما بتونین چند درصد اضافه تربرداشت داشته باشین.. در کل این سایتبرای دو گروه سود آوره اولبرای صاحبان سایت . دوم برای کسانی که بیشمار زیر مجموعه فعال دارند . مجمعه های فعال هم کسانی هستند که واریز داشته باشن

houti سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 11:01

https://coin-birds.com/?en=te3ted

Imy سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 16:19 https://coin-birds.com/?en=IMYZing

Email : Imyzing@gmail.com

Imy سه‌شنبه 28 دی 1400 ساعت 16:18 https://coin-birds.com/?en=IMYZing

اکانت coin-birds فروشی با ۲۵۰۰ پرنده و ۲روزی یک دلار در امد یعنی ماهی ۱۵دلار

مهتیار شنبه 17 مهر 1400 ساعت 18:24

لطفا از کد من استفاده کنید و وارد سایت کوین بردز شوید تا زدید خودم براتون توضیح میدهم چیکار کنید
https://coin-birds.com/?en=Mahdiyarz

علی شنبه 3 مهر 1400 ساعت 10:37

با سلام.
میخواستم برداشت بزنم میگفت نمیشه باید تو بخش add funds باید حداقل ۰.۵ یورو سرمایه گذاری کنی تا اجازه برداشت بدم.
میخوام بدونم با واریزم به سایت برداشتی دارم ۱۰۰ درصدی.
ممنون میشم اگه جوابمو بدید...

Sharif دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 05:07

سلام سوال داشتم این سایت در افغانستان هم کار می کنه و آیا این سایت اعباری استش

کسری یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 17:56

سلام میخواستم بدونم الان باید چند تا زیمجموعه فعال داشته باشیم و قیمت قعال کردنشون چقدر هست و سوال بعد اینکه از چه بخشی میشه فهمید اکانت ما زیرمجموعه اکتیر دارد

مهمان یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:31

سلام و روز بخیر

در قسمت registration بخش Account currency گزینه usd وجود ندارد. تنها امکان انتخاب بین eur و rub هست؛ راهنمایی بفرمایید.

شما اول اکانتتو بساز بعدش داخل اکانت تغییرش بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد