وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

چطور با این چند روش شارژ و بسته اینترنتی رایگان داشته باشیم ؟پارت 1

1.ثبت نام در وبسایت هفتاد سی و بعد نصب نرم افزار7030 و گرفتن کد معرف که باید توی هر جا که میدونید به اشتراک بگذارید:طرز کار این نرم افزار طوریه که اگه یه زیر مجموعه داشته باشی و  اگه این زیر مجموعه برای خودش زیرمجموعه جمع کنه تا هفت لول از زیر مجموعهِ زیر مجموعه هاش  پورسانت به اعتبارت واریز میشه

با اعتبارت میتونی شارژتلفن همراه برای خودتون یا دیگران ,بسته اینترنت همینطور,قبض اب برق گاز,ویادرخواست واریز اعتبار به حساب بدید.فقط به یه شماره موبایل که کد به اون شماره ارسال میشه و یه رمز انتخابی احتیاج دارید تا کارتون شروع یشه.

    از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزایی کنید.

با یک کلیک خرید کنید

با افزودن تراکنش‌های پر تکرار خود به همیشگی‌ها و فعال کردن ویجت آن در صفحه اصلی گوشی، با یک کلیک و بدون نیاز به کارت بانکی شارژ، بسته اینترنت و... را خریداری کنید.

راهنمای افزودن به همیشگی‌ها

وارد قسمت تراکنش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها شوید و تراکنش‌هایی که پر تکرار هستند را اتنخاب کنید و سپس در پایین صفحه جزییات تراکنش، گزینه افزودن به همیشگی‌ها را انتخاب کنید و از خرید با یک کلیک لذت ببرید.

معطل رمزدوم نمانید


با افزایش اعتبار می‌توانید خرید شارژ، بسته اینترنت و بلیط هواپیما خود را با یک کلیک و بدون نیاز به کارت بانکی انجام دهید و هر هفته در قرعه کشی مسابقه افزایش اعتبار یک میلیونی شرکت کنید.

برای دیدن روش دوم روی بعدی بزنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد