وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

کسب درآمد به بیت کوین با CoinPayU با حداقل 1000 ساتوشی

در این قسمت با معرفی روشی دیگر برای دریافت و جمع آوری بیت کوین رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم و به آموزش کسب درآمد به بیت کوین و پاییر با CoinPayU خواهیم پرداخت .

سایت CoinPayu  سایت معتبری است که در عین سادگی بسیار پر طرفدار و پر بازدید است ، این سایت با داشتن تعداد مناسبی از تبلیغات روزانه به صورت سورفینگ و کلیکی ساده می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت در زمینه کسب درآمد اینترنتی باشد ، سایت کوین پی یو یک سایت تبلیغاتی با رتبه بالایی است که با دیدن تبلیغات طی مدت زمان بسیار کمی می توانید در آن به فعالیت بپردازید .

قابل ذکر است که در سایت coinpayu  حداقل میزان برداشت تنها ۱۰۰۰ ساتوشی است که با کمی فعالیت می توانید به این مقدار برسید و آن را به حساب پاییر خود منتقل نمایید ،طریقه ساختن حساب پاییر بسیار ساده است از لینک های موجود راحت میتونید یه حساب پاییر که با حرف Pانگلیسی شروع میشه ساخت.برای شروع روی دکمه سبز رنگ create account بزنید....مزیت استفاده از حساب پاییر برای برداشت اینه که اگ پرداختیه بلوک شده دارید بخاطر استفاده از فیلتر شکن پرداختیش از طریق پاییر 100درصدی هست.مانند تصویر زیر.....

بعد از ثبت نام register و فعال سازی اولیه از بخش  Login می توانید وارد حساب کاربری و داشبورد خود شوید و از طریق منوی View Ads  که جهت دیدن تبلیغات طراحی شده است به نوبت تبلیغات را مشاهده نمایید ،  تنها موردی که در coinpayu کمی با سایت های دیگر متفاوت است وجود یک تست عدم تشخیص ربات یا انسان شناسی جدیدی است که در ادامه مطلب به صورت تصویری به آموزش نحوه کار با آن اشاره خواهیم کرد ، گفتنی است در کنار این تست ، تست معمول و متداول گوگل کپتچا هم وجود دارد که می توانید به دلخواه آن را نیز انتخاب کنید  .راهنمایی سایت در ادامه...

بخش Dashborad

در این قسمت  همانطور که مشاهده می کنید ، نمایی کلی از حساب شخصی قابل ملاحظه هست و شامل قسمت هایی است از جمله نام کاربری ، میزان امتیاز یا Point  ، مقدار ساتوشی کسب شده تا همان لحظه و در حساب اصلی سایت که با دکمه Withdraw  قابل برداشت است ، مبلغ موجود جهت خرید که با دکمه Deposit  می توانید مقدار آن را افزایش دهید و بخش مرتبط با زیر مجموعه ها یا رفرال ها که با دکمه Satistics  می توانید فعالیت زیر مجموعه های خود را رصد نمایید ، جهت ارتقای حساب هم از همین بخش با فشردن دکمه Upgrade می توانید اقدام نمایید .

بخش View Ads

این قسمت از سایت coinpayu  به دو بخش اصلی Surf Ads و Window Ads تقسیم می شود و محل اصلی جهت فعالیت و دریافت بیت کوین است ، جهت انجام مرحله دیدن تبلیغات کافی است مطابق تصاویر زیر عمل کنید .در بخش Surf Ads  لیستی از تبلیغات را می بینید که میزان ساتوشی و مدت زمان آن تبلیغ مشخص است کافی است بر روی لینک آبی رنگ هر تبلیغ کلیک کنید و بعد از سپری شدن مدت زمان تبلیغ تست عدم ربات را بدرستی حل کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب اصلی شما در سایت اضاف گردد .

همانطور که پیشتر هم اشاره شد تست انسان شناسی یا عدم ربات بودن فرد بیننده تبلیغ در سایت CoinpayU کمی متفاوت است،برای انجام این تست کافی است از بین اعداد موجود در تصویر حاصل عمل خواسته شده مثلا ضرب ،تقسیم ، جمع یا غیره را بدرستی روبروی علامت = قرار دهید و بعد دکمه Verify  را در گوشه پایین تصویر بفشارید ، به نظر این تست راحت تر و سریع تر از تست متداول گوگل کپتچاست اما در صورت تمایل می توانید تست گوگل را هم در این سایت انتخاب کنید .

بخش faucet

دراین بخش با انتخاب گزینه claim در هر 60 دقیقه و با حل کپچاو دررنهایت دوباره claimساتوشی پاداش به مقدار رندم بگیرید و بعد از رسیدن به حد برداشت اونو به main balanceبا انتخاب گزینه transferانتقال بدید.واینکه هر 60دقیقه فقط سه رمز ارز برای پاداش گرفتن میتونید انتخاب کنید.باگزینه swapهم میتونید هر رمز ارزی که جمع کردیدوبه یه رمز ارز دلخواه تبدیل کنید بدون کارمزد....

بخش Advertise

در این بخش از سایت با انتخاب نوع تبلیغ یعنی Surf Ads یا Window Ads  و یا Video Ads  می توانید در سایت Coinpayu  تبلیغات داشته باشید .

بخش Affiliate

در این بخش که قسمت بازاریابی و همکاری در فروش سایت است می توانید از زیر منوی Referrals  به بررسی عملکرد زیر مجموعه های خود بپردازید  ، از زیر منوی Promo Materials  لینک مختص بخود جهت جذب نفرات به همراه بنر های متنوع این سایت را انتخاب کنید و از زیر منوی Market  به خرید زیر مجموعه مستقیم از سایت بپردازید .

بخش History  

در این قسمت می توانید تاریخچه فعالیت های خود را در سایت  coinpayu از جمله برداشت ، واریز و غیره را مرور کنید .

بخش پایانی Profile

در منوی آخر سایت می توانید تنظیمات شخصی مرتبط با حساب خود را انجام دهید از جمله تنظیم حساب بیت کوین یا دیگر رمز ارزها و پاییرجهت برداشت مبالغ کارکرد ، تغییر پسورد و  تنظیم ۲Fa ....برای ثبت نام روی بنر بزنید ،coinpayu موفق و پیروز باشید .


درضمن اگر سوالی در مورد این پست دارید به روش های زیر میتونین مطرح کنین........


                                                             


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد