مزایای استفاده از کیف پول پایر برای ایرانیان ( اعم از آنان که می خواهند ارز دیجیتال خود را نگهداری کنند ویا معامله (ترید) کنند ویا ماینرهایی که می خواهند درآمد خود را از استخرشان به کیف پول خود انتقال دهند ) به شرح زیر است:

1 - شرکت پاییر ایران را تحریم نکرده است و بدون نگرانی از مسدود شدن حسابتان می توانید از آن استفاده کنید و همچنین با IP ایرانی وارد حسابتان شوید و نگران مسدود شدن آن نباشید.

2 - امنیت بالایی دارد و از آنجایی که شرکت معتبری می باشد ، دارای پشتیبانی خوب است و بعد از باز کردن حساب ، اگر رمزتان را فراموش کردید می توانید ازطریق پشتیبانی مکاتبه کنید و حسابتان را مجدد بازیابی کنید.

3 - داخل خود کیف پول ، امکان معامله ( ترید ) کردن وجود دارد و به نوعی ، در داخل کیف پول ، یک صرافی وجود دارد.

4 - میزان کارمزد پایین در هنگام معامله ( ترید ) کردن دارد. مقدار کارمزد در حال حاضر 0.095 درصد است ( نود و پنج ، هزارم درصد ). ( این کارمزد مربوط به ترید است و در هنگام انتقال وجه به حساب دیگران کارمزدها متفاوت است. )

5 - هر حساب شامل کیف پولهای زیر است که می توانید انواع ارزهای دیجیتال و فیات را در آن ذخیره کنید:

الف: کیف پول دلاری USD

ب: کیف پول یورو EUR

ج: کیف پول روبل ( واحد پول روسیه ) RUB

د: کیف پول بیت کوین BTC

هـ: کیف پول اتریوم ETH

و: کیف پول لایتکوین LTC

ز: کیف پول ریپل XRP

ح: کیف پول بیت کوین کش BCH

ط: کیف پول دش DASH

ی: کیف پول تتر USDT ( از آدرس ERC-20 و TRC-20 و BEP-20 پشتیبانی میکند )

ک: کیف پول دوج کوین DOGE

ل: کیف پول ترون TRX

م: کیف پول بایننس کوین BNB

ن: کیف پول پالیگان ( متیک ) MATIC ( از آدرس های Polygon و ERC-20 و BEP-20 پشتیبانی میکند )

س: کیف پول پولکادات DOT ( از آدرس BEP-20 پشتیبانی میکند )

ع: کیف پول دای DAI ( از آدرس های ERC-20 و BEP-20 پشتیبانی میکند )

ف: کیف پول دلار USDC ( از آدرس های ERC-20 و BEP-20 پشتیبانی میکند )

6 - در حال حاضر ، صرافی بایننس از کیف پول یورو (EUR) و روبل (RUB) مربوط به پایر پشتیبانی می کند و این بدان معناست که اگر در صرافی بایننس فعالیت دارید ، سود حاصل از معاملات ( ترید ) را می توانید مستقیما به کیف پول های یورو ویا روبل خود انتقال دهید و سپس از طریق صرافی های داخل کشور به ریال تبدیل کنید. ( انتظار می رود در آینده ، کیف پول های دیگر نیز توسط بایننس پشتیبانی شود. )

7 - دارای پلتفرم موبایل و وب می باشد. بنابراین می توانید به راحتی از طریق کامپیوتر و یا گوشی موبایل به کیف پول و صرافی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید.

آموزش و نحوه ساخت و استفاده از کیف پول:

از طریق لینک زیر وارد سایت payeer شوید و طبق راهنمای زیر عمل نمایید:

ورود به سایت پایر ( payeer )

اگر از طریق موبایل وارد سایت میشوید ابتدا تصویر زیر را خواهید دید ( اگر با کامپیوتر وارد سایت شده اید این تصویر برای شما نمایش داده نمیشود ) که به شما پیشنهاد نصب اپلیکیشن پاییر را میدهد ، برای ادامه لازم است روی علامت ضربدر در قسمت بالا تصویر کلیک کنید و یا عبارت " Web site " در پایین تصویر را بزنید.

بر روی گزینه ساخت حساب ( create account ) کلیک کنید

در کادر ایمیل ( شماره یک در تصویر زیر ) ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه create account ( شماره دو در تصویر زیر ) کلیک کنید.

وارد ایمیلتان شوید و کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید ( شماره یک در تصویر زیر ) ( دقت کنید که ممکن است ایمیل ارسال شده به قسمت اسپم ایمیلتان برود ) و سپس بر روی گزینه creat account کلیک کنید. ( شماره دو در تصویر زیر ).

نکته: اگر در حال حاضر امکان دسترسی به ایمیلتان را ندارید می توانید با انتخاب گزینه continue without confirmation ( شماره سه در تصویر زیر ) از این مرحله عبور کنید و به مرحله بعد بروید ولی در آینده باید کد ارسال شده را برای تایید ایمیلتان در بخش تنظیمات حساب پاییر وارد کنید.

یک پسورد برای خودتان انتخاب کنید ( شماره یک در تصویر زیر ) ( به صورت پیشفرض برای شما یک پسورد انتخاب شده است که می توانید آن را تغییر دهید ) دقت داشته باشید که پسوردی انتخاب کنید که حداقل شش کاراکتر باشد و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی و حداقل یک حرف کوچک انگلیسی و حداقل یک عدد باشد.

پسورد انتخابیان را در کادر دوم مجدد تکرار کنید. ( شماره دو در تصویر زیر )

کلمه امنیتی داده شده را یادداشت نمایید. ( شماره سه در تصویر زیر ) ( می توانید این کلمه را نیز به دلخواه خودتان تغییر دهید. ) از این کلمه درصورت فراموشی پسورد و برای بازیابی حسابتان استفاده خواهد شد.

کارد چهارم ، شماره حساب شما را در سیستم پاییر نشان می دهد. ( شماره چهار در تصویر زیر )

سپس روی گزینه next ، کلیک کنید. ( شماره پنج در تصویر زیر )

نام خود را وارد کنید ( شماره یک در تصویر زیر ) ، سپس نام خانوادگی خود را وارد کنید ( شماره دو در تصویر زیر ) ( نیازی نیست نام و نام خانوادگی واقعی خود را وارد کنید و می توانید از اسامی غیرواقعی استفاده کنید )

از لیست کشورها " ایران " را انتخاب کنید. ( شماره سه در تصویر زیر )

سپس بر روی گزینه Done کلیک کنید ( شماره چهار در تصویر زیر )

حساب شما آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

هنگام ورود برای اولین بار ، اطلاعات حساب به شما نمایش داده می شود. ( شماره یک ، دو و سه در تصویر زیر ) آنها را برای خودتان یادداشت کنید. در خط آخر ، به شما اعلام می شود که در حال حاضر حساب شما دارای محدودیت برداشت تا سقف 999 دلار در روز را دارد ( شماره چهار در تصویر زیر ) که برای بسیاری از افراد همین مقدار کافی است ، اما در صورت تمایل می توانید با ارسال مدارک شناسایی ، حسابتان را تایید ( وریفای ) کرده و این محدودیت را نیز بردارید.

در پایان بر روی علامت ضربدر کلیک کنید. ( شماره پنج در تصویر زیر )

ورود به سایت پاییر و افتتاح حساب در سایت پاییر ( payeer )

درضمن اگر سوالی در مورد این پست دارید به روش های زیر میتونین مطرح کنین........