وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

ماینرگیت MinerGate چیست؟

ماینر گیت یک استخر استخراج آزاد است که ماینرها می‌توانند به صورت خیلی راحت به استخراج ارزهای دیجیتال بزرگ بازار بپردازند. با رابط کاربری که تیم توسعه دهنده در اختیار کاربران قرار داده‌اند، پیچیدگی‌های استخراج تا حد زیادی برای تازه کاران برطرف می‌شود. در این استخر امکان استخراج بیت کوین، اتریوم، مونرو، لایت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر فراهم شده است.

با نصب نرم افزار مخصوص ماینرگیت می‌توانید با فقط چند کلیک استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کنید. استفاده از نرم افزار بسیار آسان است 

در ماینرگیت شما می‌تواند از استخراج آسان با دو نوع سخت افزار، پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) لذت ببرید.

مرحله یک: اولین کار، ایجاد یک حساب کاربری در وب‌سایت www.minergate.com خواهد بود. ماینرگیت، برای افرادی که هنوز کیف پولی برای خود ایجاد نکرده‌اند، کیف پول مخصوص به خود را دارد.

مرحله دو: در اینجا باید، نرم‌افزار «ماینرگیت» را دانلود کنید. وب‌سایت قادر به تشخیص نوع سیستم عامل شما خواهد بود و نسخه مربوط را برای دانلود به شما می‌دهد.

مرحله سه: پس از نصب برنامه، گزینه استخراج هوشمند توسط برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. با انتخاب این گزینه، ماینرگیت، با توجه به تجهیزات، سخت‌افزار، قیمت بازار و سخت استخراج، بهترین ارز ممکن را برای شما انتخاب خواهد کرد. برای بیشتر سیستم‌ها این ارز مونرو خواهد بود، از همین رو بر روی گزینه Start smart mining (شروع استخراج هوشمند) کلیک کنید.

بسته به تعداد هسته‌های کارت گرافیک و CPU، نرم‌افزار این امکان را با شما می‌دهد که تعداد هسته‌های به‌کار گرفته‌شده را انتخاب کنید. درصورتی‌ که استخراج هوشمند ارز دیگری را به شما پیشنهاد کرد می‌توانید آن را به‌صورت دستی به ارز دلخواه تغییر دهید.

درضمن اگر سوالی در مورد این پست دارید به روش های زیر میتونین مطرح کنین........

                                               


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد