وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

اپلیکشن پرداخت دیجی‌پی رو نصب کن

ورود و دانلوود اپ دیجی پی 


با دیجی‌پی میتونی تمام کارهای پرداختی خودت رو به سادگی انجام بده
1-در نرم افرار دیجی پی گزینه ای داره با نام کهکهشان دیجی پی که هر 24 ساعت یه بار میتونی یه شانس داشته باشی در بخش کهشکان، اعتبارها و جعبه‌های شانس مختلف نمایش داده می‌شود که با کلیک چهار جعبه به صورت تصادفی از میان همه جعبه‌ها انتخاب شده و برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک جعبه از میان این چهار جعبه، اعتبار رایگان با مقادیر(100تا50000) دریافت کنید.بعد از دانلود اپ حتما در قسمت کد معرف دارید کد معرف:‌ RLVXUR بزنید.

2-یه گزینه دیگه توی اپ,, سرزمین دیجی پی هست که توی سرزمین دیجی‌پی با داشتن سکه می‌تونی بیشتر بازی کنی و جایزه‌های بیشتری ببری!

توی هر مرحله از بین چند تا گزینه (جعبه) باید ۱ گزینه رو انتخاب کنی که یکی از گزینه‌ها جایزه هست و بقیه گزینه‌ها پوچ هستن.

برای اینکه شانست رو بالا ببری می‌تونی با خرج کردن سکه‌هایی که داری گزینه‌های پوچ رو حذف کنی.سکه ها از دعوت دوستان به نصب نرم افزار بدست میاند.

هر مرحله که جلوتر میری جایزت بیشتر و بیشتر میشه تا به جایزه نهایی برسی. تو هر مرحله هم که برنده شدی میتونی جایزه‌ی خودت رو برداری و به بازی پایان بدی یا اینکه بری مرحله بعد واسه جایزه بزرگتر بجنگی.

برای دیدن روش دوم روی بعدی بزنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد