وبلاگ کسب درامد
وبلاگ کسب درامد

وبلاگ کسب درامد

تکان شگفت انگیز! ایرانسل‌من

هر روز این فرصت را دارید تا با ورود به بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل‌من، تلفن همراه خود را تکان دهید تا با کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی (مانند دیجی‌کالا، اسنپ و غیره) یا بسته‌های گوناگون اینترنت، پیامک و تماس هدیه شگفت‌زده شوید!

در صورتی‌که پیش از این از اپلیکیشن «ایرانسل‌من» استفاده نکرده‌اید، با اولین ورود خود به نسخه جدید ۵۰ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز هدیه بگیرید.

اگر تاکنون از اپلیکیشن «ایرانسل‌من» استفاده نکرده‌اید یا  بیش از ۹۰ روز از ورودتان به برنامه «ایرانسل‌من» گذشته،  با نصب و اولین ورود به اپلیکیشن یا ورود مجدد در روز جمعه، ۳ گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز هدیه خواهید گرفت.

برای دانلود و نصب نرم افزار یک پیامکایرانسل بفرستید.

برای اطلاع دقیق از جزئیات بسته‌های هدیه و کدهای تخفیف، پیامک ارسال شده از طرف ایرانسل را به‌دقت بخوان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی میزان مصرف اینترنت، هزینه‌های تماس و پیامک‌های خود را مدیریت کنید.رابط کاربری ساده این اپلیکیشن امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی را برای شما کاربران فراهم آورده است. دانلود این برنامه و استفاده از آن رایگان است

برای دانلود و نصب نرم افزار یک ایمیلSend Email با بفرستید.


برای دیدن روش دوم روی بعدی بزنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد